måndag 17 januari 2011

Tiden går .........

Idag så blir jag & min man särbo för en kortare tid men en då lite jobbigt. Vi träffades 1975 då gick Danne i 9:an och jag i 8:an och sedan dess har vi gift oss(-88) och fått två underbara döttrar (83&87). men nu har han fått ett jobb i Sthlm och kommer bo där hela veckan och nu kan ni tycka att detta låter löjligt meeeeen jag saknar gubben lite alla redan. Men som tur är så jobbar han bara än 10 mil bort så jag kan ta bilen och åka till honom om jag längtar för mycket. Men å andra hållet kan det vara bra att vi är i från varanndra så vi får längta efter varanndra. Ja tiden går fort det säger vi väl alla så nu den 31 januari firar vi 36 år. Ha en trevlig Måndag



3 kommentarer:

  1. Grattis på 36 års dagen. Härligt att höra att ni fortfarande har det bra tillsammans. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej Nina!

    Ja det är verkligen superkul att se att så otroligt många har kikat in och även komenterat! Väldigt snälla och gulliga komentarer, så jag har haft tur.. Det har rätt i, man får en annan slags press på sig men samtidigt så känner jag att jag kommer bara fortsätta som vanligt, bloggar när jag har tiden.
    Men man vill ju självklart underhålla läsarna så mkt som möjligt, men familjen går före bloggen för mig ;)

    Jag har precis börjat arbetsträna på ett aktivitetshus för bvarn och ungdomar, en fritidsgård men med mkt mer aktiviter :) Det är spännnade, har inte riktigt kommit in i allt än men det går framåt :) Börjar långsamt men tanke på att jag varit sjukskriven så länge och är fortfarande.

    Jag bor numera i Gävle och har gjort det i ca 5 år :)

    Gud va härligt det är att läsa om att ni hållt ihop så länge och har så fina barn tillsammans :)
    Och som du skriver, det kan vara skönt att längta efter varandra ibland ;)

    ha en superbra måndag du med !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni är och grattis till hela 36 år tillsammans det är inte dårligt:)

    Tack snälla för besöket hos mig och din kommentar alltid lika trevligt:)
    Jag använder mycket tid på att leta och titta på olika bloggar i hela värden och i bland så har jag tur att hitta en mall eller två!
    Å i bland så får jag en bild i huvedet som jag forsöker få i hop sen i verkligheten. Men jag lovar dig det är inte alltid som man lyckats!!!
    Nu finns det info om beskrivniningen till bokboxsarna hos mig:) Jättekul om du vara med när jag ska ha min tävling du är så välkommen att vara med:)
    Ha en riktig trevlig fredag och helg, kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera