söndag 23 januari 2011

Har kommit igång med .....


Ja nu har jag kommit igång med min träning & kost, köpte Gymkort i Fredags så förra veckan tränade jag 3 ggr. Har ju varit rökfri sedan i Sep-10 och har lagt på mig ca 5 kg men det är inte bara dom som skall bort utan mins 20 kg. Så ni alla som vill får gärna hjälpa mig med pappning & recept. Nu skall jag träna mellan 2-3 ggr/veckan finns inga ursägter längre.

I tordags när jag var och gym så var det 3 unga tjejer i 20 års ålden som tränade på bara det sedan så var dom klara för dagen så dom försvann ut från träningslokalen och efter ett tag så såg jag dom stå och rökte ute vi bilen då tänkte jag "gud så onödigt att träna konditionen i 2 tim till vilken nytta ?????.


1 kommentar:

  1. Du investerar verkligen i din kropp när du har slutat röka och nu börjat träna. Du kommer må sååå mycket bättre. Du får äta mycket fibrer så håller du dig mätt längre. Du kan också läsa boken, Den hemlige kocken, så vill du inte äta en massa mat. Jag har börjat läsa den och det är skrämmande vad mycket skit, färgämnen smakförstärkare mm, det är i maten. Ha en bra vecka. Kram Katarina

    SvaraRadera