torsdag 13 januari 2011

Träning & lite annat roligt

Japp då skall jag besöka gymmet/simhallen i morgon 1:a gången på mycket länge. Var i väg och handla lite på Intersport i Tuna Park. Sedan i dag så prövade jag på att stöpa ljus i en fin gammal kaffekopp och tyckte den blev bra och sedan i två glasskålar och där hällde jag kaffebönor i. Detta var mycket roligt och kommer forsätta med detta. I dag har jag & min dotter bestämt oss för att köra våran affärs ide vad det är kommer jag berätta om längre fram. Men för att komma dit så köpte vi en Overlock maskin som Sophia skall få användning för. Vill påminna er om att skrolla ner på sidan så ser du att jag har saker till Salu.









2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du säljer , jag ska kolla i mitt skaparrum om det är något jag saknar...
    jag återkommer i så fall.
    Jag tycker att ditt kaffekoppljus blev så fint.
    Vill varna lite för kaffebönsljuset dock, i mitt började bönorna brinna och det stod upp lågor...så man får hålla kollen ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. HEj, ja det är lite klurigt med Fabriken...
    Jag mailade till de ansvariga & undrade om jag kunde få vara med. Då fick man välja vilket "fack " man vill vara med i- jag valde lantlig stil då mitt hem passar bäst in där.
    Pröva! Jättekul att vara med där.
    Ha en underbar dag!
    Kram Ida

    SvaraRadera