måndag 21 maj 2012

Sommaren är här ...

Ja jag vet har inte varit inne här på ett tag men har en hel del att stå i. Har nu öppnat Sommarbutiken så det har varit rätt så mycket med det att stå i. Tyvärr så har skapandet av kort fått stå tillbaka men nu har jag 2 st Studentkort & 1 Dopkort som skall göras. Men det får göras på kvällen för vem vill vara inne en sådan dag som denna när det är blåhimmel & sol, sitter på altanen under parasollet och skriver detta.
I dag har jag inte gjort någonting mer än solat & läst. När jag var i Helsingborg köpte jag Rickard Engfors så den skall läsas klart och jag tycker den är bra, jag är så att jag köper nya pocket böcker ganska ofta men tyvärr så blir dom liggande för läsar lusten innfinner sig inte.
I kväll blir det att tillverka kort som jag skall sälja i butiken och dom 3 jag har fått beställda. Till helgen har vi marknad i Malmköping så jag hoppas det kommer mycket folk så jag får sälja lite.
Här är lite bilder inne i butiken



1 kommentar:

  1. Ååhh sommarbutik, ja då har du att stå i. Låter härligt med altanen och parasollet. ja det behövs i hettan. Så fint det ser ut i er butik. Kul att du kan sälja lite av dina kort med där. Lycka till och ha det så bra, kramis LIsan

    SvaraRadera