onsdag 25 maj 2011

Nu börjar jag bli frisk.

Ja som ni märker är jag nu på banan igen, har fullt upp eftersom jag har legat sjuk och inte kunnagjort något. Så idag har jag 8 st Studentkort, Ett kakfat, Te påsar och Sommar vykort och det skall jag ha på lördag då det är marknad i Malmköping. Det känns skönt att det går åt rätt håll fast jag måste tänka mig för hela tiden så jag är snäll mot min kropp, annars hamnar jag nog i sängen igen.För så här sjuk som jag har varit är det nog över 15 år sedan.

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att vara på bättringsvägen. Hoppas det går bra på marknaden. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Lycka till på marknaden.
    Härligt att du är frisk igen.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Lycka till på marknaden.
    Härligt att du börjar bli frisk

    SvaraRadera
  4. Å vad skönt att höra att du är på benen igen men var rädd om dig och ta det lugnt så du inte blir sjuk igen!

    TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga du för ditt grattis det uppskattas mycket och jag blev jätteglad:)

    Önskar dig en toppen dag och hoppas att du får må bra nu:)

    Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera