lördag 21 maj 2011

Lördag & fortfarande sjuk

Nu har jag varit sjuk sedan i Tisdags och det verkar inte som det vill ge med sig. Det är väll konstigt att man hostar som värst vid 04.00 tiden och sedan hostar man tills man inte kan hosta längre. Och svälja vill man inte för det är som att svälja taggtråd men man måste ju svälja någon gång och det gör så fruktansvärt ont. Sedan febern som alldrig vill gå ner utan den har bestämt sig för att ena stunden går jag ner för att lite senare gå upp igen. I dag blir det att ligga/sitta i soffan och inte annstränga sig något. Så det är precis det jag gör nu, har några Student kort att göra så jag hoppas att jag blir frisk till veckan så jag orkar göra korten och lite andra saker.
Tänkte passa på att göra lite reklam för Gammel Marknaden som är i Malmköping den 28/5 och då skulle ni kuna titta in i butiken. Gå in på www.malmkoping.nu och läs ang tider.

Önskar er alla en trevlig Lördag & Söndag

5 kommentarer:

  1. Och så är det någon som fyller år den 28/5 :D undra vem?! :P

    SvaraRadera
  2. Krya på dej.
    Meningen var att jag skulle på gammelmarknaden men tyvärr har jag fått förhinder

    SvaraRadera
  3. inte kul med förkylning.
    Haft en trevlig stund och tittat runt här hos dig.

    SvaraRadera
  4. Vad tokigt att läsa att du inte har mått bra att du har varit sjuk! Hoppas du mår mycket bättre nu och har kryat på dig!!!

    Tack snälla du för att du gillar det jag gör det gör mig mycket GLAD:) Å det uppskattas jättemycket att du lämnar kvar rader hos mig:)

    På onsdag och torsdag är det behandlingar på Smärtkliniken och på fredag är det fullbokat!!!
    Min styvdotter fyller 18 år på fredag och vi har grillparty för henne. Hela dagen går åt att fixa och trixa !
    På lördag från klockan 12.00 och hela söndagen är jag dock hemma och då är du mycket välkommen.
    Min kära sambo ska ut och testa vår segelbåt att allt funkar från lördag till söndag.
    Hör av dig så jag vet om det funkar med lördag eller söndag !

    Ha det bäst och önskar dig en toppen dag:)

    Massor med kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera