torsdag 30 september 2010

I helgen som var gjorde jag askar med värmeljus i. Det var till Konditori Park i Stockholm som hade sålt slut på dom första.
Jag ville använda mig av min Ultimatepro men hade lite problem att få rätt mått för att få plats med 4 st ljus i en fyrkant men till sist så gick det. Jag stämplat i botten på asken .
Sedan använde jag overhead plast till locket och satte fast en liten sak på varje ask, det blev ca 10 st som levererades till Stockholm.
Nu i dag har jag fått ett mail där en person vill beställa 200 st sådana askar fast med Julmotiv för att ge bort till annställda och till deras kunder. Det är roligt att någon tycker att man gör fina saker men hur skall jag hinna ??? jobbar nu i Stockholm men har turen att kunna jobba hemma. Sedan skall jag göra saker till Julmarknaden som går av stapeln den 1:a advent i Malmköping ( jag hoppas att jag får ett OK att sälja där) Och i kväll eller i helgen måste jag göra Rosa kortet som Mita utmanar oss i se( www.altheasmix.blogspot.com)
Ha en trevlig dag & kram på er som läser min blogg// Nina














3 kommentarer:

  1. Men Gud så snyggt och vilken bra ide!
    Lykans dig som hittat ett ställe som säljer dina alster!
    Jag säljer bara privat och på julmarknader!
    Fast det går riktigt bra!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Oj...ja 200 tar ju ett tag, men vad roligt att få en sån beställning, Grattis! Lycka till om du antar utmaningen!
    Men de är verkligen jättefina, kul idé & snyggt gjort!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Shit vad fina :) Du har möjligtvis inte något mönster/mall på dom där? Skulle vara kul att försöka sig på något annat än kort för en omväxlings skull ^^
    200....du de var inte alls illa! Hoppas att de går bra för dig :)
    Kram, Erika

    SvaraRadera