söndag 29 augusti 2010

Söndag & snart är vi i September....






















































Ja herre Gud vad månaderna går fort, det är tur att man gör ett Julkort i veckan så har man dom klara när det skall skickas i väg. Japp då var det klart att jag skall hålla kurs i denna roliga hobby. Det är för ny började på Vuxen skolan i Flen, det skall bli både roligt och spännande.
Ja denna helg har jag bara gjort en massa kort , fast igår passade jag på att vara ute lite det var ju så bra väder men i dag har jag varit inne och kurat i mitt Skapar rum.
Grattis till er som vann Julkorts utmaningen som AltheasMix har för ,men nu är det bara att gnugga skapar knölarna och göra ett nytt kort för vem vet nästa gång kanske det är min tur att vinna.
Här kommer lite av alla korten, dessa kort skall till Stockholm.
Kram på er och du lämna en liten kommentar för då blir jag glad :)

::: Nina::::

3 kommentarer:

  1. Oj vad mycket kort. Jättefina. Kram K

    SvaraRadera
  2. Oj vad du har varit flitig. Jättefina!
    Tack så mycket för kommentarerna inne hos mig och lycka till med kryddorna!!
    Ha en bra vecka,
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket vackra kort du har gjort, superfina! Lycka till med kryddorna och ha en bra vecka. Kram Lena

    SvaraRadera