tisdag 30 oktober 2012

Varför inte göra ett eget Kakfat...

Ja nu är det snart dags att sätta igång med att göra egna Julklappar och varför inte göra ett eget Kakfat och ge bort ? Jag har tre olika Kakfatsdelat som du ser här nedan.
Om du är intresserad maila mig då vilken/vilka du vil ha skriv nr och skriv ditt Namn & Adress.
Maila till kortanina@hotmail.com

Du behöver:

Porslin antingen gammalt eller nytt
Kakelborr nr.8 ( det använder jag )
Borrmaskin
Målar tejp
Linjal
Kopp med vatten.

Nr, 1 finns även i Silver


Nr.2
Nr.3
Nr.4

1 kommentar:

  1. Kul att du hittade in till mig och deltog i min tävling! Roligt att hitta din fina blogg! Tycker det är så roligt att hitta nya bloggar där man finner fler som är lika pysseltokiga som jag!

    Jag har precis köpt material till två kakfat som jag ska ha på julmarknaden och lägga mina kakor på :) Har aldrig testat förr så det ska bli roligt!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera