onsdag 12 september 2012

Du har väll inte glömt !!! 2 nya Kakfat

I går så gjorde jag 2 st nya kakfat i 3 våningar , jag har ju en hel del porslin men jag hittar ständigt nya tallrikar och koppar. Tycker det är så roligt att få komponera ihop ett kakfat och försöka hitta porslin som passar ihop. Så i går fick jag ett mail från en tjej i Stockholm som ville beställa ett 3 vånings kakfat så jag satte fart att kolla på mina tallrikar och försökte komponera ihop hennes önskemål. Hennes önskemål var att porslinet skulle ha blommor typ sommar blomster & jag hittade några men det blir att leta efter mer. Som vanligt kommer jag att sälja hos min dotter på Park Konditori i Bromma/ Stockholm, men även hemmifrån eftersom man kan monteraihop kakfatet själv när det kommer.
OBS! DU HAR VÄLL INTE GLÖMT ATT VARA MED PÅ MIN BLOGG TÄVLING (läs längre ner)
Och du vet att jag säljer kakdelar så kan du själv bygga ett Kakfat med det porslin du vill ha.
Sommar blommster

Underbara Rosor

1 kommentar: