lördag 14 januari 2012

Torka här.....

Hej mina blogg vänner, ja här har det varit Scrapbooking torka har haft så mycket annat för mig ett tag. Har varit uppe i Stockholm en hel del för att jobba och hjälpa dotterna med Cafèt som jag tycker är så roligt. Men förra lördagen blev jag & Anita ( mamma till Jossan på Cafèt) bortkämda av våra döttrar med att först kl:09.00 frukost på Grad Hotel och gud vilken frukost buffè vi satt från 9-11. Sedan blev det stan i blåhimmel & sol helt underbart. Klockan 13.30 blev det bilfärd mot underbara Hasseludden för en heldag med bad, fiskar som åt på fötterna för att avsluta dagen med en 4-rätters middag. Detta kommer jag kunna leva på hela året tack tjejer.
I dag skall jag verkligen göra lite kort till cafèt och ett Grattis kort till en vän.
I morgon skall jag upp tidigt runt 04.00 för att hämta yngsta dottern på Arlanda kl:06.00 då dom landar efter att ha varit i Thailand 1 månad och sedan skall vi bara mysa hela Söndagen.
Ja så får det bli önskar er en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Nina vännen:)

    Å vad du är GULLIG :)
    TACK SNÄLLA för ditt välkommen tillbaka det är jättekul att vara tillbaka speciellt när man får sådan feedback :)

    Hoppas att det nya året har börjat bra för dig och att det blir ett kanon år:)

    Å söta rara gulliga du så snällt sagt att du gillar mina blomster arrangemang:) Å självklart så lär jag dig när vi ses någon gång:)

    Ha en bra vecka du också så hörs och ses vi:)

    Kram från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så mycket=) Jag tar 425:- för den stora dockan, som den jag lade upp nu senast, och mellan 200-225:- för de mindre!

    SvaraRadera