söndag 25 september 2011

Så här ser lokalen ut......

Ja tiden & dagarna går fort och jag har fullt upp med allt jag håller på med. I dag har jag ett bröllops kort som skall göras och sedan alla andra kort som jag har på beställning. I veckan som gått har jag fixat med lokalen där vi skall ha LOPPIS och det är en hel del som skall ifärdig ställas och handlas, bilden ovan är lokalen . Nu är det 13 dagar kvar till den 1:a loppis lördagen. Så ev blir det en tripp till Parks konditori för att baka bullar till loppisen denna veckan vi får se.


Loppis i 2 plan
PLATS: Tyghuset Förrådsgatan 7 Malmköping

TID: 10.00-14.00

DATUM: 8, 15 & 29 OKTOBER

12 & 19 NOVEMBER

HYRA BORD/PLATS 1 bord 150:- 2 bord 200:-
Amnälan Senast 3 dagar innan loppis datum

Till Nina 070-2218587 eller 2planloppis@gmail.com


1 kommentar:

  1. Lokalen är super har jo haft förmånen att se den live:) Lycka till med allt hoppas att det blir kanon:)
    Ha en trevlig söndag och vecka som kommer:)
    Kramar från Lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera