torsdag 14 juli 2011

Tack för i dag Inger

Som sakt var i dag var jag hemma hos Inger i Stigtomta med webbadress: www.scrappingmedinger.blogg.se . Tack Inger för en super bra dag, en sådan här ask med Nobless i fick jag fast i gröna färger ,jag är så lycklig över den. I dag fick jag komma in i Ingers skapar rum och ja jag bara gapa och fann inga ord tänk om alla fick se vilket härligt rum(som att komma in i ett scrappsagorum. Jag hämta en hel låda full av Ingers vackra alster som jag skall sälja i butiken.

1 kommentar:

  1. STORT TACK Nina för att du kom det var jättetrevligt och jättesnällt av dig att hälsa på mig:) Åter igen ett JÄTTESTORT TACK för det helt underbara kakfatet som jag bara ÄLSKAR:) Lovar att använda det mycket:)
    Du är väl värd Nobless asken är så tacksam för att du vill sälja alster åt mig det betyder massor:)
    Ser fram i mot att snart ha en riktig pyssel mys dag:)
    Vad trevligt att du gillade mitt lilla pyssel rum som du förstår så ger detta rum mig mycket glädje:)
    Ha det bäst och en riktig trevlig kväll på dig vi hörs och ses snart:)
    MASSOR MED KRAMAR FRÅN DIN LILLA VÄN INGER:)

    SvaraRadera