måndag 18 april 2011

Scrappa träffen i lördags

Uppe med tuppen i lördags för att åka på scrappaträff i Hällby som ligger i Eskilstuna. Träffade en massa goa tjejer som älskar denna hobby lika mycket som jag. jag hade en massa loppis saker med mig som papper,stämplar,pennor,brads m.m så tack alla som handla för nu kan jag handla lite nya grejer. Så här såg min lilla del ut på bordet där jag satt och lite längre ner syns mina alster jag gjorde . Vi fick en ask som vi skulle klä, gjorde ett kort och en LO. Tusen tack alla tjejer i Hällby scrapcirkel som fixade till denna trevliga träff. Kommer att gå med i deras cirkel och täffa dom en till två ggr/veckan det skall bli roligt.

2 kommentarer:

  1. ÅÅ vad det ser ut att ni hade hur trevligt som helst på Scraptäffen:) Snygga saker som du gjorde också:)
    Önskar dig en jättetrevlig och GLAD PÅSK:)
    Kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  2. Trevlig fortsättning till dig också och tack snälla allt er bra:)
    Hoppas allt är bra med dig med!

    Dom närmsta två veckorna så har jag mycket tyvärr!!

    Har Smärtis tisdag 26, onsdag 27 och torsdag 28 och på fredag 29 april är jag borta själv.
    Veckan efter har jag Smärtis på måndagen 2 Maj, Möte med FK på tisdag 3 Maj Smärtis 4 och 5 Maj
    SÅ HAR TYVÄRR FULLT UPP !!!
    Men vecka 19 och vecka 20 ser det mycket lugnare ut!
    Hoppas vi kan få till att ni kommer då, skulle vara hur kul som helst att få besök av er båda:)
    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera