söndag 20 mars 2011

Söndag = Städa hobby rummet och Scrappat

Ja i dag började jag att städa rummet även om jag inte hade varit där på hela veckan men det behövdes ändå. Sedan så gjorde jag två LO har ju en hel del kort på Prinsen " Leon" så det blev då denna. Sedan den underbara bilden på min älsta dotter Carolina & Prinens mamma Jenny där är dom 3& 4 år och är uppe i Sundsvall och hälsar på deras gammel mormor. Nu är dom 27 & 28 år. Ja sedan så pendlar jag ju nu även denna veckan till Stockholm så jag läser mycket så då gjorde jag ett bokmärke också. Så det blev 3 grattis kort också....








2 kommentarer:

  1. Kul att få kika in i ditt mysiga pysselparadis, förstår att inspirationen flödar där!

    Härliga LO:S och ett jättefint bokmärke med den lilla tofsen som pricken över i!

    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vad produktiv du varit idag. Söta LO's. Jag tycker det är så kul att kika in i andras scrap/hobbyrum.

    SvaraRadera