fredag 18 mars 2011

Äntligen Fredag :)

Japp så är det äntligen Fredag och dom 2 kommande dagarna skall jag äntligen få pyssla. I dag var jag på jobbet redan strax efter 06.00 tog bilen i dag för jag kommer att gå tidigare. Snart blir det frukost som serveras varje Fredag här på jobbet det har det gjorts sedan år 2000 och jag hade hand om det från början. Men i dag tackar jag Carola,Carina & Anna för att dom har gjort i ordning den. På väg till jobbet så snöa det och dom varnar för bus väder i dag så detta är första bakslaget men det lär väll komma flera innan den riktiga våren är här.
Önskar er en trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Pyssla lugnt i helgen. Jag blev riktigt chockad av all snö när jag tittade ut i morse! Var inte beredd på det.
    Trevligt med frukost på jobbet en fredag - kul att det har hållt i sig så pass många år!

    SvaraRadera
  2. Önskar dej oxå en trevlig helg med massor av pyssel.

    SvaraRadera