lördag 11 september 2010

Lördag & jag är glad

Japp i går var den bästa Fredagen på länge för i går fick jag ett jobb , visserligen bara 3 månader men det kan bli längre och det gör inget för har man som mig varit arb.lös sedan Nov-08 så är det att äntligen få komma ut i arbets livet igen. Så nu kommer jag inte kunna göra så mycket i veckorna eftersom jag kommer få pendla till Stockholm och kommer hem sent så det blir nog på helgena jag kommer att vara kreativ. I dag skall jag göra lite nya kort med mina nya stämplar och börja göra 128 st Julkort.
Men nästa lördag är det Scrapträff i Eskilstuna det skall bli roligt så jag önskar er en trevlig Lördag .
:: Nina ::

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med jobbet, Grattis. Ha en bra helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad roligt!! Ha en trevlig helg du med!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Grattis till jobbet! Jag har gjort 83 julkort, har fortfarande en del kvar. måste ha minst 100, men det är kul
    kram
    Monica

    SvaraRadera