söndag 25 juli 2010

Trist väder i dag

Ja i dag var det inget höjdar väder men det gjorde inte så mycket för då fick jag tillfälle och städa mitt Scrapbooking rum. Det är inte klokt vad prylar jag börjar få, till nästa sommar måste nog Danne(mannen min) bygga mig en liten Scrapbooking stuga så jag får plats med allt.
Har haft 7 beställnings kort som jag har gjort i veckan, tyvärr får jag inte igång mobilen för att föra över korten det få bli någon annan gång. I morgon är det ett nytt Julkort så vi får se vad det blir.
Nu går ögonen i kors så jag skall nanna kudden nu.
Må så gott

1 kommentar:

  1. Hej igen på dig Nina:)
    Förlåt men jag och datorer är inte bästa vänner så program och sådant kan jag tyvärr inte!!! Brukar få hjälp av min dotter när det strular till och just nu är hon inte här. Jag vet inte vad program varan heter annat en att jag använder mig utav "Microsoft Word" och texten som du gillade heter "Raphael". Datorn är ca 6 år gammal och detta program fanns med då! Är ledsen att jag inte kan hjälpa dig mera, lycka till:) Ha en bra måndag och vecka, hälsningar från lilla Inger:)

    SvaraRadera